top of page

Vi står vid din sida!

Vi strävar efter att vara till din hjälp när det gäller dina frågor och funderingar. Våra medarbetare har dig och våra kunder i fokus för att skapa en optimal upplevelse och se till att dina tjänster fungerar smidigt.

Om du har några frågor är du välkommen att ringa vår dedikerade kundtjänst på 010-880 09 88. Vi finns tillgängliga vardagar mellan 10:30 och 16:30, med lunchstängt mellan 13:00 och 14:00. Vi ser fram emot att hjälpa dig.

Längre ner på denna sida hittar du en samling vanliga frågor och svar från våra kunder.

FRÅGOR & SVAR

Jag har fått larm, hur ser jag vad som har hänt?

Hur spärrar jag mitt personnummer?

Kommer jag få larm om jag handlar på nätet?

Avslutas tjänsten automatiskt efter avtalstiden?

Fungerar tjänsten om jag befinner mig utomlands?

Vilka betalningsalternativ erbjuder ni?

Logga in på minasidor.IDentika.se och gå till fliken 'Notifikationer'.

Du kan kontakta vår spärrlinje på 010-88 00 988, eller logga in på minasidor.IDentika.se och gå till fliken 'Spärrservice'.

Din identitet övervakas inte beroende på inköps platser, utan snarare vid kreditupplysningar eller om förändringar har skett i uppgifter som är kopplade till ditt personnummer.

Efter avtalstiden löper avtalet vidare med en uppsägningstid på 3 månader, om du inte redan har meddelat din avsikt att avsluta tjänsten.

Ja, vi skickar ut ett larm per sms och e-post oavsett vart i världen du befinner dig. Tänk på att du bör ange riktnummer när du ringer vår spärrlinje om du befinner dig utomlands. 

Vi erbjuder följande betalningsalternativ: pappersfaktura, autogiro och Kivra. Du kan också få dina fakturor skickade digitalt via e-post eller SMS.

bottom of page